Про онлайн-платформу для Національного павільйону
Посольством України в Китайській Народній Республіці започатковано співробітництво з однією з найбільших у світі онлайн-платформ «JD» (JD.com, Jingdog Mall), основним видом діяльності якої є Інтернет-торгівля та електронна комерція. Компанія також є однією із найбільших платформ в китайському сегменті Інтернету за моделлю В2С. За об’ємом транзакцій посідає третє місце серед найбільших глобальних Інтернет-компаній. Кількість активних покупців, що користуються послугами компанії, перевищує 440 мільйонів.
За результатами проведення переговорів досягнуто домовленості щодо створення постійно діючого українського Національного павільйону. Функціонування такого павільйону дозволить розширити присутність вітчизняних експортерів на китайському ринку та презентувати експортний потенціал України.
Вартість користування онлайн-платформою для Національного павільйону складатиме 1000 дол. США на рік. За кожну продану одиницю товару китайській компанії необхідно сплатити комісію у розмірі від 2% до 8% його фактичної вартості, що включає також і рекламу в китайському Інтернет-середовищі.
Основними перевагами створення Національного павільйону є:
можливість відправлення експортерами своїх товарів одним спільним контейнером;
спрощені митні процедури;
наявність додаткових конкурентних переваг;
можливість демонстрації туристичного потенціалу країни;