A A A K K K
для людей із порушенням зору
Устинівська селищна рада
Кіровоградська область, Кропивницький район

Ви відправили посилку з подарунком своїм рідним в інше місто, але вони її не отримали?

Дата: 03.02.2021 09:26
Кількість переглядів: 460

На жаль, випадки, коли оператори поштового зв’язку втрачають поштові відправлення, непоодинокі. Як громадянину довести цей факт та отримати компенсацію? Про алгоритм дій, спрямованих на повернення втраченої посилки або виплату відшкодування, на прикладі національного оператора поштового зв’язку «Укрпошта», розповідають юристи Сумський місцевий центр з надання БВПДАнна Кожушко та Людмила Сайко.

     Зверніться до поштового відділення, звідки ви направляли посилку, з відповідною заявою про втрату відправлення. У заяві зазначте вид, категорію та номер поштового відправлення, місце та дату прийняття, прізвище, ім’я та по батькові (для юридичних осіб – найменування) і поштову адресу відправника та адресата, а у відповідних випадках – суму оголошеної цінності поштового відправлення, суму післяплати. Це правило діє як в межах території України, так і за кордоном.

     Звичайно, свої вимоги необхідно обґрунтувати відповідними доказами. Такими можуть слугувати: квитанція про оплату послуги, яка була отримана в поштовому відділенні, касовий чек або договір, укладений у такому поштовому відділенні з зазначенням ваги, ціни тощо. Завжди зберігайте оригінали та копії цих документів.

     Зверніть увагу!!! Якщо під час відправленнями Ви зазначаєте суму оголошеної цінності посилки, то у разі її втрати оператор поштового зв’язку зобов’язаний компенсувати саме розмір вказаної суми.

     У разі виявлення факту втрати поштового відправлення вимагайте від працівника поштового зв’язку складання акту, який підписується ним, керівником об’єкта поштового зв’язку і відправником/одержувачем.

     На підставі наявних доказів (акти, фотофіксація) зверніться до оператора із письмовою претензією про отримання компенсації за втрачене поштове відправлення. Оператор зобов’язаний надати письмову відповідь споживачу у місячний термін з моменту отримання претензій.

     Важливо пам’ятати, що оператор поштового зв’язку не несе відповідальність за втрату посилки, зокрема у разі, якщо:

-поштова посилка відповідно до закону підлягає вилученню, конфіскації або знищенню;

-втрата або знищення вмісту посилки настали внаслідок непереборної сили (урагану, землетрусу);

-недостача або пошкодження вмісту посилки трапились внаслідок порушення визначених законодавством України правил про обмеження в пересилці предметів і речей;

-заява про розшук поштового відправлення подано через 6 місяців після дати прийняття посилки поштовим відділенням (спеціальна позовна давність).

     У разі, якщо захистити свої права в зазначений спосіб не вдалося, ви маєте право звернутися до суду з позовною заявою про виплату компенсації за втрачене поштове відправлення оператором поштового зв’язку.


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь