До уваги громадян, які перебувають на квартирному обліку та потребують поліпшення житлових умов
Згідно з пунктом 25 Правил обліку громадян, які потребують поліпшення житлових умов і надання їм жилих приміщень, затверджених постановою ради Міністрів Української РСР і Української республіканської ради професійних спілок від 11 грудня 1984 року № 470 щорічно до 31 грудня проводиться перереєстрація громадян, які перебувають на квартирному обліку за місцем проживання.
Міністерством регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України прийнято наказ від 17 травня 2011 року № 47 «Про затвердження форми подання інформації до Єдиного державного реєстру громадян, які потребують поліпшення житлових умов» та передбачена форма подання інформації про громадян, які перебувають на квартирному обліку. Дані, отримані від громадян в процесі перереєстрації, стануть основою для формування реєстру громадян, які потребують поліпшення житлових умов та будуть сприяти налагоджуванню чіткого і прозорого обліку таких громадян.
Перереєстрація здійснюється на підставі поданих громадянами наступних документів:
1. Письмова заява про проведення перереєстрації.
2.Довідка про зареєстрованих у житловому приміщенні/будинку осіб, які перебувають на квартирному обліку.
3.Копія свідоцтва про право власності та технічного паспорта ( у випадку проживання у власному будинку).
4. Копія паспорта громадянина України заявника та усіх повнолітніх членів сім’ї.
5. Копія реєстраційного номеру облікової картки платника податків громадянина та членів його сім’ї.
6.Довідка з місця роботи заявника та дорослих членів його сім’ї про те, що вони не перебувають на квартирному обліку за місцем роботи.
7. Копії свідоцтва про одруження ( народження дітей) та інші документи, які засвідчують зміни у складі сім’ї.
8. Копія документів, які надають право на пільги.
9. Довідка з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно, про те, чи перебуває у власності заявника та членів його сім’ї житло або його частка.
10. Довідка з бюро технічної інвентаризації про наявність (відсутність) нерухомого майна у черговика та членів його сім’ї.
Прийом документів проводиться:
понеділок - четвер з 8.00 до 17.00
п’ятниця – з 8.00 до 16.00
перерва з 12.00 до 13.00 в селищній раді (смт Устинівка, вул. Ювілейна, 2 кабінет № 18.)