Придбання для діток з особливими освітніми потребами
Питання інклюзії сьогодні набуває широкої актуальності. За сприяння Устинівської селищної ради відділом освіти, сім’ї, молоді та спорту було закуплено для 8 закладів загальної середньої освіти, в яких навчаються учні з особливими освітніми потребами необхідний дидактичний матеріал та обладнання для облаштування ресурсних кімнат, проведення психолого-педагогічних та корекційно-розвиткових занять, ігор з дітьми.
Бізіборди - це дошки, які допоможуть дитині в дослідженні побутових предметів. Розвиває логіку, дрібну моторику, уважність за методикою Монтессорі.
Геометричні пірамідки – прекрасний набір для розвитку логічного мислення у дітей.
Килимки – конструктори з пазлів, використовуються в інклюзивних класах та для занять на вулиці. Це плитки - пазли, які стикуються між собою за допомогою зачепів «ластівчин хвіст».
Набори «Світ тварин» - яскраві картинки, які дозволяють дітям швидко засвоїти назви тварин, запам’ятати їх написання, розвивають у них інтелект та формують фотографічну пам’ять.
Кінетичний пісок для креативної творчості- учні обожнюють гратися в пісочниці і створювати своїми руками красиві фігурки з піску. Кінетичний пісок приємний для тактильних відчуттів, чудово розвиває сенсорику і дрібну моторику. Завдяки грі з кінетичним піском дитина навчиться бути більш посидючою, в приємній для себе ігровій формі буде розвивати фантазію, естетичне сприйняття, креативність та кмітливість.
Шнурівки у вигляді яблука з отворами- шнурівка призначена для розвитку дитини. Шнурівка покращує сенсомоторную координацію рухів, удосконалює координацію системи «око-рука», гнучкість кисті, окомір, сприйняття кольорів, посидючість, концентрацію уваги. Шнурівка допоможе підготувати ручку дитини до листа, сприяє розвитку мови.
Скриньки з фігурами для розвитку:
- сенсорне сприйняття;
- розвиває моторику рук та пальців;
- розвиток мислення;
- розвиток просторового сприйняття предметів.
Загалом, сенсомоторний розвиток - це основа для розвитку мислення. Заняття з вище вказаним обладнанням з натуральними матеріалами є вкрай необхідною частиною навчального процесу в інклюзивній освіті. Рутинні навчальні дні стають для учнів цікавими, а робота вчителів — приємною. Модернізуємо освіту разом!