Устинівська селищна рада
Кіровоградська область, Кропивницький район

ПАМ’ЯТКА щодо проведення державної реєстрації громадських формувань (для центрів надання адміністартивих послуг)

Дата: 15.05.2024 10:28
Кількість переглядів: 135

До нормативно - правових актаів у сфері державної реєстрації громадських формувань належать:

  • Закон України “Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб підприємців та громадських формувань”;
  • Закон України “Про громадські об’єднання”;
  • Закон України “Про політичні партії в Україні”;
  • Закон України “Про професійні спілки їх права та гарантії діяльності”;
  • Закон України “Про організації роботодавців, їх об’єднання, права і гарантії їх діяльності”;
  • Закон України “Про професійних творчих працівників та творчі спілки”;
  • Закон України  “Про третейські суди”;
  • Постанова Кабінету Міністрів України від 19.12.2012 № 1212 “Про затвердження Порядку ведення Реєстру громадських об’єднань”;
  • Постанова Кабінету Міністрів України від 27.07.1998 № 1150 “Про затвердження Положення про державну реєстрацію статутів територіальних громад”;
  • Наказ Міністерства юстиції України від 18.11.20163268/5 “Про затвердження форм заяв у сфері державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань”;
  • Наказ Міністерства юстиції України від 09.02.2016 № 359/5 “Про затвердження Порядку державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, що не мають статусу юридичної особи”;
  • Наказ Міністерства юстиції України від 05.03.2012 № 368/5 “Про затвердження Вимог щодо написання найменування юридичної особи або її відокремленого підрозділу, громадського формування, що не має статусу юридичної особи, крім організації профспілки”.

 

Види громадських формувань, назви реєстраційних дій та співвідношення поданих документів відповідно до програмного забезпечення Єдиного державного реєстру

В рамках надання адміністративних послуг у сфері державної реєстрації громадських формувань через центри надання адміністративних послуг від громадян можуть прийматись документи відносно:

- громадських організацій;

- структурних утворень політичних партій;

- професійних спілок;

- організацій роботодавців;

- творчих спілок;

- постійно діючих третейських судів.

Також через відповідні центри можуть надаватись послуги з державної реєстрації статутів територіальних громад.

Для забезпечення належного орієнтування в програмному забезпеченні Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань (https://usrreg.minjust.gov.ua/login) передбачено проведення наступних реєстраційних дій:

- при створенні громадського формування - блок ”юридична особа”, дія - “Державна реєстрація створення юридичної оосби”;

- при внесенні змін до керівного складу, зміни місцезнаходження, видів діяльності, засобів зв’язку, складу підписантів, відомостей про керівника, зміні статуту, повного та скороченого найменування, органів управління - блок “реєстрація змін”, дія - “Державна реєстрація змін до відомостей про юридичну особу”;

- при початку припинення громадського формування - блок “припинення”, далі -  “власне рішення”, дія - “Внесення рішення засновників (учасників) юридичної особи або уповноваженого ними органу щодо припинення юридичної особи в результаті ліквідації”;

- при закінченні припинення громадського формування - блок “припинення“, далі - “власне рішення”, дія - “Державна реєстрація припинення юридичної особи в результаті ліквідації”.

При внесенні документів до бази Єдиного державного реєстру необхідно звернути увагу що після занесення данних про поданий документ необхідно натиснути кнопку “Додати” і так по всих документах, які подаються для проведення реєстраційної дії.

 

Документи, що подаються заявником для державної реєстрації громадського об’єднання

зі статусом юридичної особи, структурного утворення політичної партії,

що має статус юридичної особи, та організації профспілки

1) заява щодо державної реєстрації юридичної особи - громадського формування (форма 4);

2) документ, що підтверджує створення громадського формування (наприклад протокол установчих зборів, установчої конференції тощо);

3) відомості про керівні органи громадського формування (прізвище, ім’я, по батькові, дата народження керівника, членів інших керівних органів, реєстраційний номер облікової картки платника податків (за наявності), посада, контактний номер телефону та інші засоби зв’язку), відомості про особу (осіб), яка має право представляти громадське формування для здійснення реєстраційних дій (ім’я, дата народження, контактний номер телефону та інші засоби зв’язку);

4) установчий документ татут);

5) реєстр громадян, які брали участь в установчому з’їзді (конференції, зборах), - у разі державної реєстрації створення громадських об’єднань, політичної партії;

6) список учасників з’їзду, конференції, установчих або загальних зборів, для профспілки.

 

Документи, які подаються для державної реєстрації змін до відомостей про юридичну особу, що містяться в Єдиному державному реєстрі, у тому числі змін до установчих документів юридичної особи

1) заява щодо державної реєстрації юридичної особи - громадського формування (форма 4);

2) примірник оригіналу рішення уповноваженого органу управління юридичної особи про зміни, що вносяться до Єдиного державного реєстру, крім внесення змін до інформації про місцезнаходження та про здійснення зв’язку з юридичною особою.

Для профспілкових організацій, структурних утворень політичних партій, організацій роботодавців справжність підписів на такому рішенні нотаріально засвідчується з обов’язковим використанням спеціальних бланків нотаріальних документів, крім рішень, створених на порталі електронних сервісів та підписаних з використанням кваліфікованого електронного підпису, а також інших випадків, передбачених законом.

3) реєстр осіб (громадян), які брали участь в засіданні уповноваженого органу управління юридичної особи;

4) відомості про керівні органи громадського формування (праізвище, ім’я, по батькові, дата народження керівника, членів інших керівних органів, реєстраційний номер облікової картки платника податків (за наявності), посада, контактний номер телефону та інші засоби зв’язку) - у разі внесення змін до складу керівних органів;

5) документ про сплату адміністративного збору;

6) установчий документ (статут) юридичної особи в новій редакції - у разі внесення змін, що містяться в установчому документі;

Для державної реєстрації змін до відомостей про юридичну особу, що містяться в Єдиному державному реєстрі, у зв’язку із зупиненням (припиненням) членства у громадському формуванні члена керівного органу (крім керівника) така особа подає копію заяви про зупинення (припинення) нею членства до відповідних статутних органів громадського формування з відміткою про її прийняття.

 

Документи, що подаються для державної реєстрації припинення юридичної особи, прийнятого її учасниками або відповідним органом юридичної особи:

1) примірник оригіналу рішення учасників юридичної особи або відповідного органу юридичної особи про припинення юридичної особи, яким затверджено персональний склад комісії з припинення (комісії з реорганізації, ліквідаційної комісії) або ліквідатора, реєстраційні номери облікових карток платників податків (або відомості про серію та номер паспорта - для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовилися від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків, строк заявлення кредиторами своїх вимог.

Для державної реєстрації припинення юридичної особи в результаті її ліквідації на підставі рішення про припинення юридичної особи, прийнятого учасниками юридичної особи після закінчення процедури припинення, але не раніше закінчення строку заявлення вимог кредиторами (2 місяці), подаються такі документи:

1) заява про державну реєстрацію припинення юридичної особи в результаті її ліквідації;

2) довідка архівної установи.

 

Для державної реєстрації створення відокремленого підрозділу юридичної особи подаються такі документи:

1) заява щодо державної реєстрації відокремленого підрозділу юридичної особи (форма 5);

2) примірник оригіналу (нотаріально засвідчена копія) рішення уповноваженого органу управління юридичної особи про створення відокремленого підрозділу.

Для державної реєстрації змін до відомостей про відокремлений підрозділ юридичної особи, що містяться в Єдиному державному реєстрі, та для припинення відокремленого підрозділу юридичної особи подається лише заява щодо державної реєстрації відокремленого підрозділу юридичної особи (форма 5).

У разі подання документів, крім випадку, коли відомості про повноваження цього представника містяться в ЄДР, представником додатково подається примірник оригіналу (нотаріально засвідчена копія) документа, що засвідчує його повноваження.

 

Подання документів для державної реєстрації

Документи для державної реєстрації подаються у паперовій або електронній формі.

У паперовій формі документи подаються особисто заявником або поштовим відправленням.

Якщо документи подаються особисто, заявник пред’являє свій паспорт громадянина України або тимчасове посвідчення громадянина України, або паспортний документ іноземця.

У разі подання документів представником додатково подається примірник оригіналу (нотаріально засвідчена копія) документа, що засвідчує його повноваження.

Документи в електронній формі подаються заявником через портал електронних сервісів у спосіб, визначений Міністерством юстиції в Порядку державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, що не мають статусу юридичної особи.

Документи можна подати через центри надання адміністративних послуг.

Документи в паперовій формі приймаються за описом, примірник якого в день їх надходження видається заявнику з відміткою про дату їх отримання та кодом доступу в той спосіб, відповідно до якого були подані документи.

 

Вимоги до оформлення документів, що подаються для державної реєстрації

Документи, що подаються для державної реєстрації, повинні відповідати таким вимогам:

1) документи мають бути викладені державною мовою та додатково, за бажанням заявника, - іншою мовою (крім заяви про державну реєстрацію);

2) текст документів має бути написаний розбірливо (машинодруком або від руки друкованими літерами);

3) документи не повинні містити підчищення або дописки, закреслені слова та інші виправлення, не обумовлені в них, орфографічні та арифметичні помилки, заповнюватися олівцем, а також містити пошкодження, які не дають змоги однозначно тлумачити їх зміст;

4) документи в електронній формі мають бути оформлені згідно з вимогами, визначеними законодавством;

5) заява про державну реєстрацію підписується заявником. У разі подання заяви про державну реєстрацію поштовим відправленням справжність підпису заявника повинна бути нотаріально засвідчена;

6) рішення уповноваженого органу управління юридичної особи повинно бути оформлено з дотриманням вимог, встановлених законом, та відповідати законодавству;

Рішення уповноваженого органу управління юридичної особи, що подається для державної реєстрації змін до відомостей про юридичну особу, що містяться в Єдиному державному реєстрі, викладається у письмовій формі, прошивається, пронумеровується та підписується засновниками (учасниками), уповноваженими ними особами або головою та секретарем загальних зборів (у разі прийняття такого рішення загальними зборами). Справжність підписів на такому рішенні нотаріально засвідчується з обов’язковим використанням спеціальних бланків нотаріальних документів (стосується лише структурних утворень політичних партій та профспілкових організацій), крім рішень, створених на порталі електронних сервісів та підписаних з використанням кваліфікованого електронного підпису, а також інших випадків, передбачених законом.

7) рішення про припинення юридичної особи має містити відомості про персональний склад комісії з припинення (комісії з реорганізації, ліквідаційної комісії), її голову або ліквідатора, реєстраційні номери облікових карток платників податків або серію та номер паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовилися від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків) про порядок та строк заявлення кредиторами своїх вимог. Справжність підписів на такому рішенні нотаріально засвідчується з обов’язковим використанням спеціальних бланків нотаріальних документів.

8) установчий документ юридичної особи, положення, регламент, список суддів постійно діючого третейського суду, статут (положення) громадського формування, що не має статусу юридичної особи, повинен містити відомості, передбачені законодавством, та відповідати законодавству;

9) установчий документ викладається у письмовій формі, прошивається, пронумеровується та підписується засновниками (учасниками), уповноваженими ними особами або головою та секретарем загальних зборів (у разі прийняття такого рішення загальними зборами, крім випадків заснування юридичної особи);

10) внесення змін до установчого документа юридичної особи, положення, регламенту, списку суддів постійно діючого третейського суду, статуту (положення) громадського формування, що не має статусу юридичної особи, оформляється шляхом викладення його в новій редакції.

Форми заяв про державну реєстрацію затверджуються Міністерством юстиції України.

У разі подання заяви про державну реєстрацію поштовим відправленням справжність підпису заявника повинна бути нотаріально засвідчена.

Виписка публікуєтьсі на порталі електронних сервісів за кодом доступу в описі.

За бажанням заявника виписка з Єдиного державного реєстру за результатами проведеної реєстраційної дії видається у паперовій формі. Виписка з Єдиного державного реєстру у паперовій формі надається з проставленням підпису та печатки державного реєстратора.

 

Строк розгляду документів, поданих для державної реєстрації

Розгляд документів, поданих для державної реєстрації та проведення інших реєстраційних дій, здійснюється у такі строки:

щодо постійно діючого третейського суду - не пізніше 15 робочих днів з дати подання документів для державної реєстрації;

щодо структурного утворення політичної партії - не пізніше 10 робочих днів з дати подання документів для державної реєстрації;

щодо первинного осередку політичної партії - протягом одного робочого дня з дати подання документів для державної реєстрації;

щодо професійної спілки, її організації або об’єднання, організації роботодавців, її об’єднання - не пізніше 15 робочих днів з дати подання документів для державної реєстрації;

щодо громадського об’єднання, місцевого осередку громадського об’єднання із статусом юридичної особи - не пізніше трьох робочих днів з дати подання документів для державної реєстрації;

щодо громадського об’єднання, що не має статусу юридичної особи, - не пізніше трьох робочих днів з дати подання документів для державної реєстрації;

Строк розгляду документів може бути продовжений суб’єктом державної реєстрації за необхідності, але не більше ніж на 15 робочих днів.

Державна реєстрація може проводитися у скорочені строки. Підстави, порядок та розмір плати за проведення державної реєстрації у скорочені строки встановлюються постановою Кабінету Міністрів України від 25 грудня 2015 року № 1133.

Державна реєстрація у скорочені строки проводитися виключно за бажанням заявника у разі внесення ним додатково до адміністративного збору відповідної плати визначених постановою.

Плата у сфері державної реєстрації

За державну реєстрацію змін до відомостей про юридичну особу, що містяться в Єдиному державному реєстрі, крім внесення змін до інформації про здійснення зв’язку з юридичною особою справляється адміністративний збір:

- для громадських об’єднань у розмірі 0,1 прожиткового мінімуму для працездатних осіб  (станом на 01.01.2023 - 270,00 грн.);

- для структурних утворень політичних партій у розмірі 0,3 прожиткового мінімуму для працездатних осіб (станом на 01.01.2023 - 810,00 грн.)

 

№ РАХУНКУ,  БАНК ОДЕРЖУВАЧА,

КОД БАНКУ

UA498999980313050170000011567, Казначейство України (ел. адм. подат.)

ОТРИМУВАЧ,

КЛАСИФІКАЦІЯ ДОХОДІВ БЮДЖЕТУ (КОД),  КОД ЄДРПОУ ОТРИМУВАЧА

ГУК у Кіров.обл./тг м.Кропивн/22010300,   37918230

ПРИЗНАЧЕННЯ ПЛАТЕЖУ

“Адміністративний збір за проведення державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та  громадських формувань

СУМА ПЛАТЕЖУ

270,00 (для громадських організацій),    810,00 (для організацій політичних партій)

 

75 відсотків адміністративного збору, встановленого цією частиною, - за державну реєстрацію на підставі документів, поданих в електронній формі.

За первинну державну реєстрацію структурних утворень політичної партії, громадського об’єднання, професійної спілки, їх організацій або об’єднання, постійно діючого третейського суду та символіки молодіжних і дитячих громадських об’єднань адміністративний збір не справляється.

Також не справляється адміністративний збір за державну реєстрацію змін до відомостей про професійні спілки, їх організації або об’єднання, а також у разі приведення статутів громадських об’єднань у відповідність до вимог діючого законодавства.

За виправлення технічної помилки, допущеної з вини заявника, справляється адміністративний збір у розмірі 30 відсотків адміністративного збору (81,00 грн.)

Оплата здійснюється перед подачею документів для проведення державної реєстрації змін і до передбачених документів долучається відповідна квитанція.

У разі відмови в державній реєстрації адміністративний збір не повертається.

 

Спеціальні вимоги для оформлення окремих документів

Протокол установчих зборів  (конференції) про утворення обласної, міської, районної  організації, первинного осередку політичної партії або іншого структурного утворення, передбаченого статутом партії, має містити такі відомості:

1) дата та місце проведення установчих зборів, конференції;

2) рішення про обрання головуючого та секретаря;

3) рішення про утворення обласної, міської, районної організації, первинного осередку  політичної партії або іншого структурного утворення, передбаченого статутом партії;

4) рішення про визначення найменування міської, районної організації,  первинного осередку політичної партії або іншого структурного утворення, передбаченого статутом партії;

5) рішення про обрання керівника, визначення кількісного та персонального складу керівних  та контрольно-ревізійних органів обласної, міської, районної організації, первинного осередку політичної партії або іншого структурного утворення, передбаченого статутом партії;

6) рішення про визначення особи (осіб), яка має право представляти обласну, міську,  районну організацію, первинний осередок політичної партії або іншого структурного утворення, передбаченого статутом партії, для здійснення реєстраційних дій.

Невід’ємною частиною протоколу є реєстр осіб, які брали участь в установчих зборах  (конференції) обласної, міської, районної організації, первинного осередку політичної партії або іншого структурного утворення, передбаченого статутом партії.

У реєстрі зазначаються дані щодо учасників установчих зборів (конференції) обласної, міської, районної організації, первинного осередку політичної партії або іншого структурного утворення, передбаченого статутом партії: прізвище, ім’я та по батькові особи, дані її паспорта,  реєстраційний номер облікової картки платника податків або серія та номер паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовилися від прийняття реєстраційного   номера облікової картки платника податків, повідомили про це відповідний контролюючий орган і мають відмітку в паспорті про право здійснювати платежі за серією та номером паспорта). Дані про особу засвідчуються її особистим підписом.

Реєстрація політичних партій, їхніх обласних, міських і районних організацій, первинних  осередків або інших структурних утворень, передбачених статутом партії, здійснюється в порядку, визначеному Законом України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань", після перевірки поданих матеріалів.

Про утворення обласних, міських, районних організацій або інших структурних утворень   політичної партії, передбачених статутом партії, повідомляється суб’єкт державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань у 10-денний строк з дня їх утворення.

Політична партія забезпечує внесення змін до відомостей про політичну партію, її обласні,  міські і районні організації або інші структурні утворення, передбачені статутом партії, а також про первинні осередки політичної партії, що містяться в Єдиному державному реєстрі, в порядку, визначеному Законом України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань", у 10-денний строк після прийняття рішень з цих питань.

Рішення про зміни до відомостей про політичну партію, її обласні, міські і районні  організації або інші структурні утворення, передбачені статутом партії, а також про первинні осередки політичної партії, що містяться в Єдиному державному реєстрі, приймаються в порядку, визначеному статутом партії, та оформляються протоколом засідання відповідного  уповноваженого органу.

Невід’ємною частиною протоколу засідання уповноваженого органу є реєстр учасників, в якому зазначаються: прізвище, ім’я та по батькові особи, дані її паспорта, реєстраційний номер облікової картки платника податків або серія та номер паспорта (для фізичних осіб, які через свої  релігійні переконання відмовилися від прийняття реєстраційного номера облікової картки  платника податків, повідомили про це відповідний контролюючий орган і мають відмітку в  паспорті про право здійснювати платежі за серією та номером паспорта). Дані про особу  засвідчуються її особистим підписом.

Протокол установчих зборів громадського об'єднання має містити відомості про:

1) дату та місце проведення установчих зборів;

2) осіб, які брали участь в установчих зборах (відповідно до частини одинадцятої цієї статті);

3) рішення про утворення громадського об'єднання із зазначенням мети (цілей) його діяльності;

4) рішення про визначення найменування та за наявності - скороченого найменування громадського об'єднання;

5) рішення про затвердження статуту громадського об'єднання;

6) рішення про утворення (обрання) керівника, органів управління громадського об'єднання відповідно до затвердженого статуту;

7) рішення про визначення особи (осіб), яка має право представляти громадське об'єднання у правовідносинах з державою та іншими особами і вчиняти дії від імені громадського об'єднання без додаткового уповноваження (далі - особа, уповноважена представляти громадське об'єднання), - для громадського об'єднання, яке має намір здійснювати діяльність без статусу юридичної особи, якщо утворення органів управління не передбачено рішенням про утворення такого громадського об'єднання;

8) рішення про визначення особи (осіб), яка має право представляти громадське об'єднання для здійснення реєстраційних дій, - для громадського об'єднання, яке має намір здійснювати діяльність зі статусом юридичної особи.

Юридична особа приватного права бере участь в утворенні громадської спілки через свого керівника або іншого уповноваженого представника, який діє на підставі довіреності на вчинення дій щодо утворення громадської спілки.

У разі утворення громадського об'єднання, яке має намір здійснювати діяльність без статусу юридичної особи, рішення, передбачені пунктами 5, 6, приймаються, якщо наявність статуту та/або утворення (обрання) органів управління передбачено рішенням про утворення такого об'єднання.

У протоколі установчих зборів громадського об’єднання можуть зазначатися відомості і про інші прийняті рішення стосовно утворення та/або діяльності громадського об'єднання.

Особа може бути обрана керівником, обрана до складу керівного органу громадського об'єднання, визначена особою, яка має право представляти громадське об'єднання для здійснення реєстраційних дій, або визначена особою, уповноваженою представляти громадське об'єднання, за наявності її особистої згоди.

Протокол установчих зборів громадського об’єднання підписується головуючим та секретарем зборів.

Громадське об’єднання, яке має намір здійснювати діяльність із статусом юридичної особи або без такого статусу, підлягає державній реєстрації в порядку, визначеному Законом України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань", протягом 60 днів з дня проведення установчих зборів.

Так само надається 60 днів протягом яких громадське об’єднання має зареєструвати зміни до своїх відомостей шляхом подання необхідних документів.

Невід'ємною частиною протоколу установчих зборів громадського об'єднання є реєстр осіб, які брали участь в установчих зборах, в якому обов'язково зазначаються відомості:

1) щодо фізичних осіб - прізвище, ім'я та по батькові особи, дата народження, а для іноземців та осіб без громадянства також дані національного паспорта або документа, що його замінює. Дані про особу засвідчуються її особистим підписом;

2) щодо юридичних осіб - повне найменування, ідентифікаційний код, юридична адреса, прізвище, ім'я та по батькові особи, яка уповноважена брати участь в установчих зборах. Ці дані засвідчуються підписом особи, уповноваженої брати участь в установчих зборах.

Громадське об’єднання повідомляє про внесення змін до статуту громадського об’єднання, зміни у складі керівних органів громадського об’єднання, зміну особи (осіб), уповноваженої представляти громадське об’єднання, зміну місцезнаходження громадського об’єднання протягом 60 днів з дня прийняття відповідного рішення.

Обласні, міські, районні організації, первинні осередки політичної партії та інші структурні утворення, передбачені статутом партії, використовують назву політичної партії з доповненнями, які визначають їх місце в організаційній структурі політичної партії.

Найменування громадського об'єднання визначається рішенням установчих зборів під час його утворення.

Найменування громадського об'єднання складається з двох частин - загальної та власної назв. У загальній назві зазначається організаційно-правова форма громадського об'єднання ("громадська організація", "громадська спілка").

Найменування громадського об'єднання викладається державною мовою. Громадське об'єднання може також викласти свою власну назву, поряд з державною мовою, іноземною мовою або мовою національної меншини.

Власна назва громадського об'єднання не повинна бути тотожною власним назвам інших зареєстрованих громадських об'єднань.

Найменування відокремленого підрозділу повинно містити слова "відокремлений підрозділ" ("філія", "представництво" тощо) та вказувати на належність до юридичної особи, яка створила зазначений відокремлений підрозділ.

Власна назва громадського об'єднання не може містити:

1) найменування органу державної влади, органу влади Автономної Республіки Крим, органу місцевого самоврядування, складових найменувань цих органів (міністерство, агентство, служба, інспекція, комітет, адміністрація, прокуратура, суд);

2) власну назву громадського об'єднання, діяльність якого заборонена в судовому порядку (протягом трьох років після набрання відповідним рішенням суду законної сили);

3) інші позначення, використання яких обмежено законом.

Власна назва громадського об'єднання не може містити слова "державний", "комунальний" та похідні від них. Власна назва навчального закладу, установи чи організації у власній назві громадського об'єднання може використовуватися лише за згоди відповідного навчального закладу, установи чи організації.

Забороняється використання у власній назві громадського об'єднання історичних державних найменувань, перелік яких встановлюється Кабінетом Міністрів України.

Власна назва громадського об’єднання може містити інформацію про статус громадського об’єднання ("дитяче", "молодіжне", "всеукраїнське") та/або про його вид ("екологічне", "правозахисне" тощо).

Власна назва громадського об'єднання може містити ім'я (псевдонім) фізичної особи за умови попередньої письмової згоди цієї особи або її спадкоємців, засвідченої в установленому законом порядку, якщо інше не передбачено законом.

Громадське об'єднання має право на використання свого найменування з моменту реєстрації. Забороняється використання найменування громадського об'єднання фізичними та юридичними особами, які не належать до цього громадського об'єднання, без згоди такого громадського об'єднання для цілей, не пов'язаних з діяльністю цього громадського об'єднання.

Громадське об'єднання може також мати скорочене найменування, яке визначається рішенням його установчих зборів або вищого органу управління - з'їзду, конференції, загальних зборів тощо (далі - вищий орган управління).

Зміна найменування громадського об'єднання здійснюється на засіданні вищого органу управління такого об'єднання з додержанням вимог Закону та статуту об'єднання (за наявності).

Статут громадського об'єднання має містити відомості про:

1) найменування громадського об'єднання та за наявності - скорочене найменування;

2) мету (цілі) та напрями його діяльності;

3) порядок набуття і припинення членства (участі) у громадському об'єднанні, права та обов'язки його членів (учасників);

4) повноваження керівника, вищого органу управління, інших органів управління (далі – керівні органи) громадського об'єднання, порядок їх формування та зміни складу, термін повноважень, а також порядок визначення особи, уповноваженої представляти громадське об'єднання, та її заміни (для громадських об'єднань, що не мають статусу юридичної особи);

5) періодичність засідань і процедуру прийняття рішень керівними органами громадського об'єднання, у тому числі шляхом використання засобів зв'язку;

6) порядок звітування керівних органів громадського об'єднання перед його членами (учасниками);

7) порядок оскарження рішень, дій, бездіяльності керівних органів громадського об'єднання та розгляду скарг;

8) джерела надходження і порядок використання коштів та іншого майна громадського об'єднання;

9) порядок створення, діяльності та припинення діяльності відокремлених підрозділів громадського об'єднання (у разі їх створення громадським об'єднанням, яке має намір здійснювати діяльність зі статусом юридичної особи);

10) порядок внесення змін до статуту;

11) порядок прийняття рішення щодо саморозпуску або реорганізації громадського об'єднання, а також щодо використання його коштів та іншого майна, що залишилися після саморозпуску, - для громадського об'єднання зі статусом юридичної особи.

У статуті громадського об'єднання можуть бути передбачені додаткові положення щодо утворення, діяльності і саморозпуску чи реорганізації об'єднання, що не суперечать закону.

Статут громадського об'єднання, яке має намір здійснювати діяльність без статусу юридичної особи (у разі, якщо наявність статуту такого об'єднання передбачена рішенням про його утворення), може не містити положень, передбачених пунктами 5-8.

Після отримання документів на проведення реєстраційних дій щодо громадських формувань адміністратор відповідного Центру надання адміністративних послуг видає заявнику опис прийнятих документів та надсилає відповідне повідомлення до управління юстиції на електронну адресу - go@kr.minjust.gov.ua.

У разі відмови в державній реєстрації, або проведення реєстраційної дії, управління юстиції відповідним електронним повідомленням інформує центр надання адміністративних послуг.

З інформацією про роботу відділу, контактами, переліками зареєстрованих громадських формувань в межах Кіровоградської області, переліками та зразками документів, які подаються на державну реєстрацію громадських формувань тощо, можна ознайомитись на сайті Південного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Одеса) - https://just-dnipro.gov.ua/.

_______________


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь