Інформація про стан роботи із зверненнями громадян за 2024 рік
Звернення громадян мають важливе значення у забезпеченні постійного зв’язку між органами влади та громадянами, у вирішенні проблем мешканців і реалізації конституційних прав і свобод.
З метою поліпшення умов реалізації конституційного права громадян звернення постійно забезпечується кваліфікований та своєчасний розгляд звернень, порушених у них проблем, оперативне їх вирішення, задоволення законних прав та інтересів громадян.
Протягом січня – грудня 2024 року до Устинівської селищної ради надійшло 184 звернення громадян. Через органи влади надійшло 91 звернення, в тому числі через Урядову гарячу лінію - 69 та Регіональний контактний центр – 21. Згідно затвердженого графіка особистих та виїзних прийомів секретар селищної ради побувала в семи старостинських округах, де звернулося 25 громадян з особистих питань. На особистому прийомі громадян зареєстровано 53 звернення. На «гарячу» лінію Устинівської селищної ради надійшло 4 звернення. Протягом звітного періоду зареєстровано 11 колективних звернень та 9 письмових.
Усі звернення громадян, що надійшли до Устинівської селищної ради у 2024 році, нараховують 182 питання, які стосуються:
аграрної політики та земельних відносин -34,
комунального господарства -34,
діяльності органів місцевого самоврядування -30,
соціального захисту -27,
захист прав дітей -13,
охорони здоров’я -10,
забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку -10,
освіти – 7,
транспорт і зв’язок -6,
житлова політика -6,
інші -5
За результатами розгляду позитивно вирішено 60 звернень громадян, що складає 33% від загальної кількості звернень, на 122 звернення надано роз’яснення по суті, відмов у розгляді звернень не було. Скарг та повторних звернень від громадян за звітний період до селищної ради не надходило.
Усі звернення розглянуто у встановлені законодавством терміни.
Найчастіше за допомогою до селищної ради звертаються найменш захищені категорії громадян: люди похилого віку (пенсіонери) - 25, внутрішньо- переміщені особи-7, особи з інвалідністю -9, багатодітні сім’ї-7, безробітні -3, одинокі матері -2.
В селищній раді створені належні умови для розгляду звернень громадян, запроваджено дієвий контроль за повним, кваліфікованим та об’єктивним розглядом звернень, не допускається надання необґрунтованих відповідей заявникам. Увага керівництва селищної ради постійно акцентується на необхідності підвищення відповідальності посадових осіб на забезпечення своєчасного розгляду звернень громадян, що дає можливість оперативно вирішувати порушені жителями громади проблеми та задовольняти законні їх вимоги.
« повернутися до розділу «ПІДСУМКИ РОБОТИ ІЗ ЗВЕРНЕННЯМИ ГРОМАДЯН»