Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі

Дата: 25.04.2025 13:35
Кількість переглядів: 22

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі згідно процедури закупівлі (відкриті торги, з урахуванням Особливостей) за предметом закупівлі:

«Комплект учнівський одномісний (стіл-парта + стілець) з регульованою висотою (Код ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 39160000-1 – Шкільні меблі)»

(оголошення про проведення відкритих торгів в електронній системі закупівель - UA-2025-04-22-011670-a)

(оприлюднюється на виконання постанови Кабінету Міністрів України № 710 від 11.10.2016 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами)Фото без опису

 

Згідно пункту 3 розділу І «Загальні положення» Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15 квітня 2020 року № 708, предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 21 і 34 частини першої статті 1 Закону та за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника.

 

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: при визначенні технічних та якісних характеристик предмета закупівлі «Комплект учнівський одномісний (стіл-парта + стілець) з регульованою висотою (Код ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 39160000-1 – Шкільні меблі)», очікуваної вартості предмета закупівлі використано в тому числі примірну методику визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затверджену наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 18.02.2020р. № 275 в частині здійснення пошуку, збору та аналізу загальнодоступної інформації про ціну товару (тобто інформація про ціни, що містяться в мережі Інтернет у відкритому доступі, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, в електронній системі закупівель тощо), а також в частині консультацій з ринком, зокрема отримання комерційних (цінових) пропозицій від виробників, офіційних представників (дилерів), постачальників тощо.

Визначення потреби в закупівлі товару здійснено з урахуванням запланованих поточних завдань замовника в тому числі в частині вжиття заходів щодо укомплектування та облаштування навчальних приміщень закладів освіти, які використовуються в освітньому процесі, з метою створення безпечного освітнього середовища шляхом забезпечення безпечних, нешкідливих та здорових умов здобуття освіти в ході організації освітнього процесу з дотриманням визначених Санітарним регламентом для закладів загальної середньої освіти медичних вимог безпеки (правил і норм) щодо освітнього середовища у закладах освіти, а також гігієнічних вимог щодо забезпечення безпеки для здоров’я людини всіх видів полімерних та полімервмісних матеріалів, що застосовуються у виробництві меблів, установлених Державними санітарними нормами та правилами, беручи до уваги особливості організації освітнього процесу (в тому числі тривалість навчального року, навчального тижня, навчального дня, занять, відпочинку між ними тощо) та зумовлений цим процесом тісний та тривалий контакт учнів з навчальними меблями, які будуть використовуватися в освітньому процесі, існує необхідність придбання безпечних товарів (навчальних меблів), вироблених (виготовлених) з безпечних матеріалів, які відповідають вимогам щодо забезпечення безпечності продукції, встановленим чинним законодавством. Технічні та якісні характеристики товару та матеріалів, з яких цей товар виготовлений (вироблений), повинні відповідати чинним державним санітарним нормам, правилам, гігієнічним нормативам (в тому числі державним гігієнічним нормативам щодо норм радіаційної безпеки), вимогам, установленим у відповідних міжнародних, національних (державних) та регіональних стандартах, технічних регламентах тощо, а також вимогам, які забезпечують безпеку навчальних меблів при експлуатації.

Очікувана вартість та обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі: 600 000,00 грн з ПДВ.

Закупівля здійснюється в рамках виконання Програми розвитку освіти Устинівської селищної територіальної громади на період до 2027 року, затвердженої рішенням двадцять шостої сесії восьмого скликання Устинівської селищної ради від 31.05.2022 року № 1943.

В свою чергу, рішення Устинівської селищної ради є обов’язковим для виконання, оскільки відповідно до статті 144 Конституції України органи місцевого самоврядування в межах повноважень, визначених законом, приймають рішення, які є обов'язковими до виконання на відповідній території. А також, відповідно до ст. 73 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» акти ради, сільського, селищного, міського голови, голови районної в місті ради, виконавчого комітету сільської, селищної, міської, районної у місті (у разі її створення) ради, прийняті в межах наданих їм повноважень, є обов'язковими для виконання всіма розташованими на відповідній території органами виконавчої влади, об'єднаннями громадян, підприємствами, установами та організаціями, посадовими особами, а також громадянами, які постійно або тимчасово проживають на відповідній території.

Розмір бюджетного призначення визначено згідно рішення п’ятдесят сьомої сесії восьмого скликання Устинівської селищної ради від 20.12.2024 року № 2947 «Про бюджет Устинівської селищної територіальної громади на 2025 рік».

Для визначення очікуваної вартості предмету закупівлі використано, зокрема, інформацію, отриману шляхом проведення ринкових консультацій. Для отримання відповідних комерційних пропозицій від учасників ринку замовником було направлено запити та отримано комерційні пропозиції з наступними ціновими показниками за одиницю (1 комплект):

1) Комплект учнівський одномісний – 2 880,00 грн;

2) Комплект учнівський одномісний з регульованою висотою – 2 980,00 грн;

3) Комплект учнівський одномісний (стіл-парта + стілець) з регульованою висотою – 3 072,00 грн;

4) Комплект учнівський одномісний (стіл-парта + стілець) з регульованою висотою – 3 347,00 грн.

До розрахунку очікуваної вартості предмета закупівлі включені усі необхідні податки, збори та обов’язкові платежі, витрати пов’язані з передпродажною підготовкою та реалізацією товару, навантаження, транспортування, доставка товару за адресою замовника, розвантаження товару у місці призначення, занесення товару в приміщення визначене замовником, збірка та монтаж навчальних меблів за місцем призначення.

Отже, для визначення очікуваної вартості прийнято розмір бюджетного призначення, затвердженого для замовника у встановленому порядку, та з підтвердженням можливості виконання поставки товару та супутніх поставці послуг згідно отриманих цінових (комерційних) пропозицій від учасників ринку, при цьому враховано, що згідно ч. 1 ст. 48 Бюджетного кодексу України розпорядники бюджетних коштів беруть бюджетні зобов’язання та здійснюють платежі тільки в межах бюджетних асигнувань, встановлених кошторисами.

За наявності затверджених у встановленому порядку кошторисних призначень та сукупності отриманої інформації від учасників ринку, прийнято рішення здійснити організацію та проведення процедури закупівлі згідно Закону України «Про публічні закупівлі» та з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178.

 

Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі – технічні та якісні вимоги до предмета закупівлі:

«Комплект учнівський одномісний (стіл-парта + стілець) з регульованою висотою (Код ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 39160000-1 – Шкільні меблі)»

 

1.1. Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (технічна специфікація):

Найменування предмета закупівлі

Вимоги замовника щодо необхідних технічних та якісних характеристик предмета закупівлі

Кількість комплектів

1.

Комплект учнівський одномісний (стіл-парта + стілець) з регульованою висотою

Габаритні розміри стола-парти: 700х500х640-760 мм.

Металеві частини стола-парти виготовляються з квадратної труби розміром 20х20х1,5 мм та 25х25х1,5 мм. Покриття наноситься напиленням порошкових полімерних матеріалів. Колір каркасу світло-сірий RAL 7035.

На торцях каркасу закріплюються пластикові наконечники, які запобігають травмуванню учнів та пошкодженню підлоги. Стільниця та екран виготовляються з ламінованого ДСП кольору Дуб молочний 16 мм та личкуються крайкою ПВХ товщиною 1-0,5 мм.

У верхній частині каркасу стола-парти кріпляться гачки для портфеля.

Стільниця має заокруглення двох внутрішніх кутів.

Стіл-парта регулюється на висоту 640 мм / 700 мм / 750 мм.

Стілець учнівський на квадратній трубі, регулюється на ростові групи № 4-6.

Габаритні розміри: 380х380х380-460 мм.

Розмір спинки: 380х200 мм.

Розмір сидіння: 380х350 мм.

Сидіння та спинка виготовляються з гнуто-клеєної фанери (товщиною 8-9 мм) та вкриваються безкольоровим лаком на водній основі. Кути сидіння і спинки та передня крайка сидіння мають радіус заокруглення для запобігання травмуванню. Каркас стільця виготовляється з квадратної труби 25х25х1,5 мм та 20х20х1,5 мм з нанесенням порошкової фарби. Колір каркасу світло-сірий RAL 7035. Спинка та сидіння до каркасу кріпляться гвинтами та гайками. Регулювання висоти стільця здійснюється за допомогою гвинтів по отворах каркасу і ніжки, між якими встановлюється перехідна поліуретанова втулка. На торцях каркасу закріплюються пластикові наконечники, які запобігають травмуванню учнів та пошкодженню підлоги.

200

Примітки:

У зв’язку із тим, що вичерпний опис характеристик скласти неможливо, то технічна специфікація може містити посилання на стандартні характеристики, технічні регламенти та умови, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язані з товарами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними, європейськими стандартами, іншими спільними технічними європейськими нормами, іншими технічними еталонними системами, визнаними європейськими органами зі стандартизації або національними стандартами, нормами та правилами, а також можуть міститися описи конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів). Отже, з метою дотримання законодавства про захист економічної конкуренції, учасник може враховувати еквівалент або аналог за умов повної відповідності технічним, якісним та іншим характеристикам товару визначеним цією тендерною документацією, тому всі посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва, слід читати з виразом «або еквівалент».

У випадку, якщо технічна специфікація містить посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва, таке посилання є необхідним виходячи із необхідності забезпечити максимальну надійність товару, доступність технічного сервісу, безпечність та економічність його експлуатації, відповідність матеріалів, обладнання, устаткування, засобів, інвентарю, витратних матеріалів, виробів і конструкцій тощо, що застосовуються при виробництві меблів вимогам державних санітарних норм та правил, державних гігієнічних нормативів щодо норм радіаційної безпеки, в тому числі Санітарного регламенту для закладів загальної середньої освіти, які є обов’язковими для врахування при влаштуванні і обладнанні приміщень закладів освіти, що будуються та експлуатуються, Закону України «Про загальну безпечність нехарчової продукції», відповідних технічних регламентів та санітарного законодавства, а так само в кожному такому випадку будь-яке із зазначених посилань вживається в сукупності із значенням «або еквівалент», при цьому в даному випадку «еквівалент» вживається у значенні, як рівнозначний товар або його складова частина, що виражається в наявності однозначних співвідношень між технічними та якісними характеристиками до предмету закупівлі, що визначені замовником згідно вимог цієї тендерної документації, або якісно перевищують відповідні вимоги замовника. Необхідність зазначення посилання в технічній специфікації на конкретні марки чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва товару пов’язана в тому числі з технологічними особливостями виробничого (господарського) процесу замовника та достатнім строком експлуатації товару заявленого виробником конкретної марки, патенту, типу або конкретного процесу чи способу виробництва та відносно низькою сукупною вартістю предмета закупівлі (обладнання) та інших витрат, які нестиме безпосередньо замовник під час використання та подальшої експлуатації такого товару. Товар даного виду за своїми якісними та технічними характеристиками найбільше відповідає вимогам та потребам замовника. Технічні вимоги до предмету закупівлі та/або марки, та/або, моделі, та/або модифікації обладнання тощо підбиралися та формувалися виходячи з існуючих потреб та умов приміщень, в яких буде використовуватися обладнання, таким чином марки та/або моделі, та/або модифікації обладнання тощо, технічні параметри та габаритні розміри були визначені у відповідності до виробничих потреб замовника. Тому, для максимальної економії та ефективності замовником було прийнято рішення провести закупівлю саме даного виду товару. Посилання замовником в найменуванні та/або технічних характеристиках на виробників (у разі наявності), торговельну марку (у разі наявності) або тип (у разі наявності) тощо – обумовлено, в тому числі, і наданням учасникам загального уявлення про технічні характеристики чи складові товару.

Учасник, подаючи свою тендерну пропозицію, тим самим погоджується, що його тендерна пропозиція може бути відхилена у разі, якщо ним була надана недостовірна інформація щодо відповідності запропонованого ним товару технічним та якісним вимогам замовника або товар, який представляється ним на торги, не відповідає технічним та якісним вимогам замовника. Замовник для перевірки відповідності запропонованого учасником товару може використовувати інформацію, розміщену в мережі Internet, в тому числі в електронній системі закупівель, офіційний сайт виробника тощо.

Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції.

У разі отримання достовірної інформації про невідповідність учасника процедури закупівлі вимогам кваліфікаційних критеріїв, наявність підстав, визначених пунктом 47 Особливостей, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою під час визначення результатів відкритих торгів (в тому числі щодо технічних та якісних характеристик запропонованого товару), замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника процедури закупівлі.

За підроблення документів, печаток, штампів та бланків, збут чи використання підроблених документів, печаток, штампів чи надання недостовірної інформації учасник торгів несе відповідну відповідальність.

 

1.2. Враховуючи те, що навчальні меблі придбаваються замовником для облаштування навчальних приміщень закладів освіти, які використовуються в освітньому процесі, з метою створення безпечного освітнього середовища шляхом забезпечення безпечних, нешкідливих та здорових умов здобуття освіти в ході організації освітнього процесу з дотриманням визначених Санітарним регламентом для закладів загальної середньої освіти медичних вимог безпеки (правил і норм) щодо освітнього середовища у закладах освіти, а також гігієнічних вимог щодо забезпечення безпеки для здоров’я людини всіх видів полімерних та полімервмісних матеріалів, що застосовуються у виробництві меблів, установлених Державними санітарними нормами та правилами, беручи до уваги особливості організації освітнього процесу (в тому числі тривалість навчального року, навчального тижня, навчального дня, занять, відпочинку між ними тощо) та зумовлений цим процесом тісний та тривалий контакт учнів з навчальними меблями, які будуть використовуватися в освітньому процесі, існує необхідність придбання безпечних товарів (навчальних меблів), вироблених (виготовлених) з безпечних матеріалів, які відповідають вимогам щодо забезпечення безпечності продукції, встановленим чинним законодавством. Технічні та якісні характеристики запропонованого учасником товару та матеріалів, з яких цей товар виготовлений (вироблений), повинні відповідати чинним державним санітарним нормам, правилам, гігієнічним нормативам (в тому числі державним гігієнічним нормативам щодо норм радіаційної безпеки), вимогам, установленим у відповідних міжнародних, національних (державних) та регіональних стандартах, технічних регламентах тощо, а також вимогам, які забезпечують безпеку навчальних меблів при експлуатації. Отже, з метою підтвердження виконання заданих вимог, для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником, учасник повинен надати в складі тендерної пропозиції наступні документи та/або інформацію:

- технічну специфікацію на товар у вигляді порівняльної таблиці, що складена та заповнена учасником згідно п. 1.1 Додатку 1 до тендерної документації, та яка повинна підтверджувати відповідність усім встановленим замовником вимогам, що передбачені згідно п. 1.1 Додатку 1 до тендерної документації, із зазначенням конкретного найменування запропонованого товару, найменування кожної вимоги/характеристики згідно п. 1.1 Додатку 1 до тендерної документації та фактичних показників запропонованого учасником до постачання товару відносно вимог/характеристик, передбачених згідно п. 1.1 Додатку 1 до тендерної документації, в тому числі зазначається повне найменування виробника запропонованого учасником товару із зазначенням організаційно-правової форми (товариство з обмеженою відповідальністю, приватне підприємство тощо). Конкретне найменування запропонованого товару зазначається учасником згідно документу(-ів), який(-і) надається(-ються) на підтвердження відповідності встановленим замовником вимогам (сертифікат відповідності та/або протокол випробувань, та/або висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи);

- сертифікат ланцюга постачання за системою FSC, виданий на виробника запропонованого учасником товару (навчальних меблів), який має бути чинним на момент подання тендерної пропозиції учасником та протягом визначеного умовами закупівлі строку поставки товарів;

- сертифікат відповідності системи управління якістю (сертифікат на систему управління якістю) у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) щодо виробника, продукція якого пропонується учасником, виданого акредитованим відповідно до законодавства органом з оцінки відповідності;

- сертифікат відповідності системи екологічного управління (сертифікат на систему екологічного управління) у виробництві вимогам ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) щодо виробника, продукція якого пропонується учасником, виданого акредитованим відповідно до законодавства органом з оцінки відповідності;

- сертифікат відповідності на трубу сталеву електрозварну 25х25х1,5 мм щодо відповідності вимогам п.п. 5.5 Таблиці 1, 5.9, 6.11 ДСТУ 8940:2019 «Труби сталеві профільні. Технічні умови», п. 5.2, 5.4, 5.6, 5.8, 5.9 ДСТУ 8943:2019 «Труби сталеві електрозварні. Технічні умови», виданий акредитованим відповідно до законодавства органом з оцінки відповідності. Сертифікат повинен бути виданий на виробника товару (навчальних меблів), який пропонується учасником для участі в закупівлі;

- сертифікат відповідності на стіл-парту, який входить до комплекту учнівського одномісного з регульованою висотою, що є предметом даної закупівлі, щодо відповідності вимогам пп. 5.2.1, 5.2.3, 5.2.4, 5.2.5, 5.2.30 ДСТУ ГОСТ 16371:2016 (ГОСТ 16371-2014, IDT); розділу 2 ГОСТ 11015-93 (ІСО 5970-79); пп. 5.2.1, 5.2.11 Таблиці 3 ДСТУ ГОСТ 22046:2004; розділу 3, 4 ДСТУ prEN 1729-1:2004; розділу 5, 6 ДСТУ ЕNV 1729-2:2004; пп. 5.2.1, 5.2.7, 5.2.17 ДСТУ 4414:2005. Сертифікат повинен бути виданий на виробника товару (навчальних меблів), який пропонується учасником для участі в закупівлі;

- сертифікат відповідності та/або протокол випробувань, та/або висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи на стілець учнівський, який входить до комплекту учнівського одномісного з регульованою висотою, що є предметом даної закупівлі. Сертифікат відповідності та/або протокол випробувань, та/або висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи повинен бути виданий на виробника товару (навчальних меблів), який пропонується учасником для участі в закупівлі;

- протоколи випробувань ДСП (ЛДСП), фанери, меблевої фурнітури, крайки ПВХ, на питому активність радіонуклідів (не менше трьох показників), виданий уповноваженою випробувальною лабораторією / випробувальним центром, акредитованим згідно ДСТУ ISO/IEC 17025. Протоколи повинні бути виконані на замовлення виробника товару (навчальних меблів), який пропонується учасником для участі в закупівлі;

- висновок (звіт тощо) експертизи та/або протокол випробувань , та/або звіт про виконання робіт з дослідження перехідної поліуретанової втулки на встановлення критеріїв безпеки використання продукції, виконаний на замовлення виробника товару (навчальних меблів), який пропонується учасником для участі в закупівлі.

Якщо учасник не є виробником запропонованого товару (навчальних меблів), такий учасник має додатково надати наступні документи:

- документи, які підтверджують зв’язок учасника із виробником (дистриб’юторський (дилерський) договір або сертифікат дистриб’ютора (дилера) або лист від виробника про представництво його інтересів учасником на даній процедурі закупівлі);

- лист від виробника запропонованого учасником товару (навчальних меблів), який повинен містити змістовний перелік документів (сертифікатів, протоколів тощо), наданих виробником учаснику, з погодженням (дозволом) їх використання (копіювання, поширення тощо) для участі в даній процедурі закупівлі. Лист від виробника обов’язково повинен містити ідентифікатор закупівлі, назву предмета закупівлі (згідно оголошення про проведення відкритих торгів та згідно тендерної пропозиції учасника), найменування учасника, найменування замовника, а також реквізити документів (сертифікатів, протоколів тощо), використання якими дозволяється учаснику;

- запропоновані товари повинні бути новими (не бути такими, що вживалися чи експлуатувалися), мати оригінальну упаковку (учасник повинен надати відповідний гарантійний лист);

- учасник зобов’язаний поставити товар разом із документами, які супроводжують цей товар (видаткова накладна, сертифікат відповідності та/або паспорт якості, висновки СЕС (за наявності) тощо) (учасник повинен надати відповідний гарантійний лист);

- товар повинен передаватися в оригінальній та неушкодженій упаковці, яка забезпечує цілісність товару та збереження його якості під час транспортування, а також разом із описом комплектуючих та схемами та/або кресленнями для збірки/монтажу.

Назва запропонованої учасником продукції повинна співпадати у всіх документах, поданих для участі у процедурі закупівлі, в тому числі на підтвердження відповідності технічним та якісним вимогам до предмету закупівлі (зокрема за найменуванням (назвою продукції). Дозволяються незначні відмінності, як то перестановка слів тощо, що не впливає на можливість однозначної ідентифікації продукції, яку пропонує учасник.

Назва продукції, що зазначена у всіх документах, поданих для участі у процедурі закупівлі буде також зазначена у договорі, укладеному з переможцем процедури закупівлі.

Будь-які документи, які учасник надає згідно Додатку 1 до тендерної документації повинні бути чинними на дату їх подання.

1.3. Місце та умови постачання предмета закупівлі:

1.3.1. Строки поставки товарів: до 15.06.2025 року. Початковий термін поставки товарів визначатиметься у відповідності до дати укладення договору про закупівлю. Поставка товару здійснюється постачальником не пізніше 10 (десяти) робочих днів з моменту отримання замовлення від замовника (покупця).

1.3.2. Місце поставки товарів: Україна, 28600, Кіровоградська обл., Кропивницький р-н, селище Устинівка, вул.Ювілейна, будинок 6.

1.3.3. Умови поставки товарів: поставка товару постачальником здійснюється відповідно до наданого замовником (покупцем) замовлення на поставку товару. Навантаження, транспортування, доставка товару за адресою визначеною замовником (покупцем), розвантаження товару у місці призначення, занесення товару в приміщення замовника (покупця), перевірка комплектності, цілісності та відсутності пошкоджень в присутності представників замовника (покупця), збірка/монтаж, проведення інструктажу персоналу замовника (покупця) щодо подальшої експлуатації обладнання (адаптація та навчання персоналу замовника (покупця) із залученням кваліфікованих представників виробника обладнання) здійснюється силами постачальника та за його власний рахунок, про що учасником у складі тендерної пропозиції надається відповідний гарантійний лист.

1.3.4. Постачальник (учасник – переможець) повинен забезпечити можливість виїзду фахівця постачальника у разі наявності дефектів або необхідності виконання гарантійного обслуговування товару за місцем постачання, протягом 3 робочих днів, з моменту звернення замовника (покупця), про що учасником у складі тендерної пропозиції надається відповідний гарантійний лист.

1.4. Загальні вимоги до предмета закупівлі:

1.4.1. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі повинні відповідати основним вимогам чинного законодавства із захисту довкілля та державної політики України в галузі захисту довкілля та вимогам чинного природоохоронного законодавства. Під час виконання договору про закупівлю Постачальник зобов’язаний дотримуватись передбачених чинним законодавством вимог щодо застосування заходів із захисту довкілля.

1.4.2. Товар повинен бути новим, упакованим відповідно до вимог нормативних документів таким чином, щоб виключити пошкодження чи знищення товару. Товар відвантажується в упаковці, що відповідає його характеру. Упаковка товару повинна бути чистою, сухою, без стороннього запаху й порушення цілісності, з необхідними реквізитами виробника, повинна відповідати діючому санітарно-епідеміологічному законодавству. Постачальник несе ризик за пошкодження або знищення товару до моменту поставки його замовнику (покупцю).

1.4.3. Маркування на упаковці повинно відповідати вимогам нормативних документів, в тому числі повинно бути зазначено: назву товару, інформацію про виробника, дату виготовлення тощо.


« повернутися до розділу «ВІДДІЛ ОСВІТИ»

Код для вставки на сайт

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь